BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 18, 2009

sy suke tgk hindustan...

first of all..i would like to apologize to all my fren for being suck these days...
maap yek kenkawan...walaupun aku tahu dugaan yang aku hadapi kini adalah sebesar kuman berbanding apa yang sedang dihadapi oleh penduduk Palestin..tp aku masih berharap agar semuanya akan kembali seperti sedia-kala..

kepada kedua ibubapa ku, aku memohon ampun dan maaf jika tingkah laku ku selama ini menyinggung kedua-duanya. Aku sedar, aku hanyalah insan yang hina yang tidak mampu untuk memuaskan hati kedua-dua belah pihak.
sekian. wassalam..

minggu ni bakal menjadi minggu yang sangat sibuk untuk ku dan raka2 seBATI, kerana banyak perkara yang harus kami selesaikan. Buat mereka yang mengambil HBT306E sem ni, sila banyak bersabar.

selasa ni start interpreting sebenar setelah dua minggu (sebenarnya tiga kecuali group rakaman aku) kami membuat aktiviti shadowing. sangat gementar rasanya.

td aku p tesco aku beli kepok super ring yang mak aku paling pantang bile nampak aku makan kepok tu mase sekolah dulu..sebabnye aku akan lap tangan kat baju..hasilnye..aku akan dpt kuih sepit buatan Malaysia..sakit seyh!!!!

itu sahaja tiada catatan berkenaan tajuk di atas..

0 PENDAPAT SEJAGAT: