BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 31, 2009

pagi yang kelam..

Aku belum tdo lagi...
Ape yang aku buat??? Listen to hindi's songs...hahahaha..gile tak aku???
Ye aku peminat Filem Hindustan (rase cam penah buat je pengakuan ni).

Sebenarnye i have a lot of work to be done by next week..
1. Interpreting mid-sem test (360-kes rogol kanak-kanak and National geographic- Dirty Jobs)
-kene la bace sket2 n dah cari makne perkataan yang agak2 ssh nak faham time interpret nanti.)

2. Final year project- submit the draft and ideas for New-Scientist ad.
-kene cari bahan dan buat draf ringkas pasal ape yang aku nak letak dalam buku aku nanti. pasal tekanan darah.

3. Assigment Munakahad/t-pendidikan keibubapaan melalui surah Lukman.
-kene la cari and paham ape kandungan surah lukman tu n wat la penerangan. (cam tetau je aku ni jarang bace quran..hahaha)

dan ada banyak lagi yang tak boleh disenaraikan disini.
Jadi, ape yang aku dah dapat skrg? bahan untuk munakahat dan final year projek. Baru dapat bahan, belum start lagi.

dan masih dengar hindi's songs..

0 PENDAPAT SEJAGAT: