BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 17, 2009

kursus kawen...

Dukacita diumumkan..kursus kawen tak jadi p mggu ni atas sebab2 tertentu..huhuhu...
Jadi aktiviti hari ini dimulakan dengan mandi dan seterusnya mula mencari bahan untuk presentation ari khamis ni..

aku rase cam salah pilih tajuk plak..tp tak pe la..

kebelakangan ni aku cam rase aku...ntah la...
rase cam tak diperlukan....aku rase mcm nak lari dari semua org..
aku rase macm aku tak menyumbang ape2 pun dalam hidup orang lain, mahupun hidup aku sendiri.. seperti biase aku akn cube mencari org untuk meluahkan perasaan..tp hasilnya aku balik akan sakit hati..aku pon tak tau knpe..dulu tak mcm ni..lepas je aku luahkan segala2nya aku akan rasa ok..walaupun si pendengar tdk memberi respon yg baik aku akan rase lega..tp tdk skrg..makin diluah makin sakit hati..

skrg aku mula rasa perbezaan dlm diri aku..hatiku mula meminta utk menyendiri...tp aku akan cuba sedaya upaya untk mengelak dari menyendiri kerana ia kan lebih memburukkan keadaan..

3 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

Sapa kata hg tak diperlukan? I need you, to be my friend. Selama 3 tahun aku jadi setuden kat sini, hg adalah salah sorang yang menjadikan idop aku sebagai setuden ni best...so, don't you dare say you're not needed by anyone, because I need you. Aku sepak karang. Ok sekian aku yang menjadi emo.

poison ivy said...

huhu...u never know...

Teja said...

mybe u need sum time 2 b alone...2clear up ur mind n 2 search for who u really are...tp jgn la smpi ckp hg tak diperlukan huhuhu...like what hanim said, I need you...