BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 15, 2009

Pelik...Pelik...

Ape yang aku nak cerite td hah? Lupe dah..hmm.. Aku baru je lepas tgk cite Sutun2 ambik dari adik rum8 aku..huhu..

Sebenarnya ada suatu perkara yang sering membuatkan aku berfikir...
Kenapa kita perlu membenci orang lain? Kenapa perlu kita tak suka pada orang lain?
Sebabnya... Tak semestinya semua orang suka kat kita.. Tapi perasaan tu sukar untuk dilenyapkan kan?kan?kan? Biasala.. Lumrah hidup manusia.. tak semuanya benda itu cantik di pandangan mata kita..

Azam tahun baru yang aku perbaharui pada tahun ini masih belum menampakkan kesan... Aku cuba berpuasa selama 4 hari..hasilnya..turun gak la berat aku ni sikit... Pastu masuk hari yang ke-5 aku dah tak leh berpuasa atas2 sebab2 yang wajib..hehehe.. Nafsu makan aku time bulan mengambang ni pelik sikit. Aku kene makan sejam sekali, kalau tak perut aku akan pedih. bila makan plak bukan mau makan sikit..huhuhu...

Aku juga mempunyai tabiat pelik..iaitu aku akan sentiasa berasa lapar bila aku tension.. Dan beberapa hari ni jugak lah aku amat tension dgn masalah yg aku hadapi. Tambahan pula aku agak sensitif sejak akhir2 ini..aku pun tak tau kenapa... Emosi aku yang kurang stabil ni membuatkan nafsu makan aku bertambah dahsyat..haih...

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Starry Eyed said...

aku setuju ngn bab nafsu makan tu sbb aku pn mengalami masalah yg sama...hahaha

poison ivy said...

haha..pe la nsib kite ye...hehe..