BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 23, 2009

habuk..

saya sangat bengang kerana setiap dua hari saya terpaksa mengelap habuk di bilik ini..habuk yang sangat tebal sehingga saya boleh kene sakit paru-paru...jadi, saya malas nak lap habuk hari ni..




oleh kerana malas nak lap habu, saya nak upload gambar.




oleh kerana internet di USM ni tak mengizinkan..cukuplah sekadar dua gambar sahaja..
gambar gembira sebelum buat rakaman interpreting..selepas buat interpreting tak de gambar sbbnye aku kompem tak de sape sanggup tgk..

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Kekanak Osaka said...

hohoi~~~ dah lama tak menyinggah...
pekabo dik nun! semat pakai jeket no~

habu tu sapa? kenapa kamu sapu habu?kesian encik habu....(ke cik habu?)huhu~

poison ivy said...

hahaha..selamat menyinggah..
biase le..tgk le murid sape..hehe..

typo le kazet..habuk sebenonye tu..hahah..