BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 19, 2009

marah

mulanya aku nak hentikan catatan luahan perasaan aku dalam blog aku ni..tp........
hari ni aku tersangat lah geram dengan seseorang yang berlagak pandai (mmg die pandai pon). Tapi ade kepandaian yang tahap gaban pon tak guna jika tidak tahu menghormati orang lain, such as menghormati pendapat orang lain. aku tidak kisah pendapat aku di 'reject' but do it in a proper way.

contohnya:
1. your ideas sounds good but how if we do like this.... or
2. it can be like that but...
3. yes it is nice..but...

n elakkan:
1. eeeuuuww..teruknye bunyi..macam tak elok je...
2. tak nak la..tak nak la mcm tu..tak best..
3. hish..takde idea lain ke..

(situasi di atas hanyalah untuk formal. klo time gurau2 aku tak kisah lagi)

aku ingat aku nak berbaik dgn sume org sem ni dan meninggalkan kenagan yang manis. Tapi seorang makhluk di bumi ini telah membuatkan aku membatalkan niat itu. Aku sangat benci dia. Jangan sampai aku hilang sabar dan mengeluarkan kata-kata kesat dan membingkarkan rahsia bahawa sume org dalam BATI ni tak suke kat ko..ko tak perasan ke????????(walaupun aku tahu tak semua yg suke aku)

0 PENDAPAT SEJAGAT: