BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 29, 2009

Keretaku lari gagah berani..

Waaaaa.... Saya sangat jakun hari ini. Saya sudah memandu di jalan raya. Sepanjang jalan semasa memandu saya tersenyum kerana sangat seronok. Saya jamin bahawa beberapa bulan selepas saya bekerja saya akan membeli kereta.

Baik cik Teja, saya akan cuba menghafal doa naik kenderaan itu...hehe..

Kalau mak saya baca entri ini mesti dia akan kata "dulu bukan main penakut.."

Ye mak, betul tu..sekarang dah lain..saya tak takut lagi. Bangga tak??hehe..

Mak saya pun akan menjawab, "tak bangga pun.." haha..

Saya mahu pergi praktis lagi. Saya mahu merempit lagi. Tak sabarnyeeeeeee.....

6 PENDAPAT SEJAGAT:

Teja said...

nnti dh dapat lesen,kita p buat drift sama2 dkt jln nk ke batu feriggi yek hehe...mc dlm tokyo drift tu haha

poison ivy said...

nak2!!!!haha..best tu..

adakah aku telah menjadi speed geek??haha..

nakal82 said...

jaya pernah ajak aku pegi GIG, kalau obses ngn GIG mesti bunyinya GIG GEEK kan...hehehehehe!!!

cam pelik je bunyinya..

poison ivy said...

haha..pelik gak la..

pelik tapi benar..

kak ja said...

Pandu cermat jiwa selamat..
Biar lambat asal selamat..

Tp siapa cepat dia dpt..

Camna tu? Konpius!!

poison ivy said...

haha..sy pon konpius gak..haha