BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 11, 2009

HOBI SAYA...

SAYA SUKA MAKAN.....



ini mak saya..dia pandai masak..sebab tu saya suka makan...



eh???ini bukan saya...ini adik saya..tapi...dia pun suka makan..



saya suka makan makanan yang sedap...



bila saya sedih saya akan makan..





saya gembira pon saya makan...







meh la makan dengan saya...







saya suka sangat dapat makan sama-sama ngn kenkawan...






makan mase picnic....





mase keje pon saya makan tanpa segan silu...





bila makan saya suap sendiri la...







tapi......






bila orang suap pon saya makan gak....hehehe..




dan saya paling suka makan ayam...(gambar ini diambil sebelum upacara boikot-memboikot bermula...)



saya suka sangat p bilik kawan saya yang ni...sebab..kat bilik dia ada BANYAAAAAAKKKK!!!!! makanan...sebab dia pon suka makan..(hehe..jgn bgtau die yek...)








tapi saya ada 1 masalah sekarang ni.......









saya tak lalu nak MAKAN!!!!!!!!!!!!!!


MENGAPAKAH??????










aritu kawan saya ni kate....."dok ngn ko ni 60% asyik cite pasal makanan je..." (tp dia pon suka makan gak...tak nak ngaku la tu..hahaha.. )
tapi sekarang tgk makanan pon saya tak lalu....huhuhu...






sedihnye.....saya lapar..tapi saya tak lalu nak makan...
Adakah penggunaan perut saya sudah tamat tempoh????
Bagaimanakah mau aktifkan semual akaun perut saya???

6 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

aku rasa kalo ko bergabung ngan aku t-rah mesti lagi bengang sebab aku sentiase lapar dan ko plak selalu cakap pasal makan...muahahaha.

KEMA ADALAH KEDAI RUNCIT. sekian.

Kekanak Tokyo said...

makanlah appeton....semoga menjadi 'sihat' dan 'sihat'...huhuh~

Teja said...

makan itu satu nikmat dari tuhan...alhamdulillah...

poison ivy said...

ayaq-tu la pasal die mesti begang nak2 die tgh lapar..haha..

kazet-ish..mkn appeton kang terlebih lak nafsu mkn tu...

teja-btol2..alhamdulillah..aku tak tau cmne org leh tahan mkn sampai sebulan semata2 nak kurus..klo aku???jgn harap la..hahaha..

akmar afifah said...

rasa lapar la plk tgk gmbr hg mkn..haa..air liur meleleh..lapar..

poison ivy said...

yg aku air mate meleleh...huhu..