BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

hans isaac...

hari ni aku ngn kema p Q.B nmpk hans isaac.. pastu sengaja kol teja nak bg die jeles..pastu igt nak amik gmbr..tp ble tgk org len tak amik gambr pun kami pun segan la nak amik...


tu je nak cite..

penat....

zzzzz....

6 PENDAPAT SEJAGAT:

Teja said...

ha tu la, berniat jahat lgi~ kan tak dpt nak tgkap gambo ngn hans isaac kuang2

kalo aku ada kat situ, kompem aku ambik gak gambo ngn dia heeee :D biar org lain jeles kui2


oh en. hans isaac~

poison ivy said...

ele..takde bleh la ckp..huhu...

klo hg tgk ketampanan die..fuh..

menepati ciri2 lelaki yg dr.haslina penah ckp..

tall, dark n hensem..hahaha..sbb die agak gelap skrg..

Teja said...

haha sempat lgi nak bt aku jeles tu haha~

owh dh lama dh aku sedar akan ketampanan dia~

Ayaq masak said...

saya mau hans isaac. T_T oh abe hans..haha tetibe.

poison ivy said...

teja-haha..aku tau sje nak bg hg berapi...haha

ayaq-haha..kema pun tak gtu ckp bile nmpk hans..

nakal82 said...

weh aku pun de ciri2 tall, dark jugak..adakah akan ada perempuan yang akan admirer kt aku??(bukan korang la)..korng kan perempuan, apa pendapat korang???...hehehehe