BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 1, 2009

debat

Esok ialah hari yang agak bersejarah buat aku kerana pada pertama kalinya aku akan berdebat.
dalam bahasa Inggeris pulak tu. Aku harap gagap aku ni tak muncul time tu..huhu.. Tolong la ye encik gagap, ni la peluang terakhir aku nak kumpul markah untuk LHP456.

Esok juga hari terakhir aku ada kelas kat USM ni. Selepas ni aku bebas dari segala bentuk kelas yang ada kat USM ni..hahaha..(sila gelak seperti jin afrit).

Walau bagaimanapun, lepas kelas 'terakhir' aku tu, aku kena balik dengan seberapa segera dan pulun siapkan FYP aku. Aku dah siap report dah..hahaha..JGN JELES YEK ADAM...

Esok juga aku kene pulun kecikkan baju yang mak haku pos tu...

"Amboi bonda..den tau la den yang paling tinggi dalam rumah tu..tapi tak bermakna den paling bosa yek bonda... Tapi yang den polik sangat tu awat bonda pakai baju den tu bonda kata muat2 je? Bonda dah tambah saiz ke??hehehe..." (jangan marah ye bonda..)

k la sudah merepek di 1 April ni..Kema pon dah bising ingat aku taip untuk FYP..haha..tipah tertipu..

3 PENDAPAT SEJAGAT:

nakal82 said...

aku pun ada debate gak sok..

alaaa....ulasan aku xsiap lagi wooo...

lg 1, cepat2 antr kerja korg aku nak masukkan dlam cd ni!!!

poison ivy said...

haha..hang kene tunggu sampai matahari tegak atas kepala pd hari jumaat bar hang dpt sume keje2 kami tu..caye la kata2 ku ini..

nakal82 said...

weh..kata aku leh dapat kje korng bila matahari dh tegak atas kepala ari jumaat..

ni matahari dh tegak hari ahad pun aku lom dapat lagi ni...apa kes???