BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 4, 2009

BATI NITE "REWIND TO RETRO"


Malam BATI dah berakhir...

Lega sudah selesai semuanya..


Nak cite sket pasal mlm BATI (3/4/09)..

Walaupun acara yang diatur oleh urus setia agak tidak menghiburkan (anyway thanks gak) kami telah berjaya memeriahkan mlm tersebut dgn jayanya (mmg jaya ade skali).


Kami telah menggunakan skill2 gila2 kami untuk memeriahkan mlm tersebut..huhu..


Acara yang telah kami adakan adalah, menari mengikut iringan lagu dgn tarian retro, menyanyi terjerit2, tangkap gambr di ceruk mana sahaja kami berada dan pelbagai lagi aksi2 yang tak terfikir kwn2 aku semua akan buat pada mlm tu..korang mmg best..


Walaupun pada awalnya aku hanya nak datang makan, makan dan makan sahaja malam tu, tapi aku kecundang akhirnya pergi jugak menangkap gambar (tu pun tumpang mencelah di mana2 sahaja kamera yang ada). Mana taknya, aku tgh dok syok makan, tetiba angkat muka semua orang kat meja aku dah hilang. Aku pun apa lagi letak sudu garfu angkat kaki la mencari ruang2 yang boleh mencelah..huhu..aku tak puas makan....





Haaa...ni la baju yang mak aku jahitkan dan telah diubah suai oleh aku (ampun ye bonda..tak mau jadi anak derhaka)..hehehe..tapi originality nye tangan tu la...yang badannye aku dah kecikkan..(tu pun nmpk besar gak..) bahagian bwh tu pun aku dah buang rendanya.. yang penting sekarang sila fokus pada tangan itu, sebabnya baju tu dah melekat kat badan aku 2 jam tapi baru depa perasang yang tangan aku tu leh kembang2 camtu (sadis sungguh!)..





Untuk malam ni setakat ini sahaja ya.. Ngantuk..lagipun ade sesetangah gambar kene mntak permission dulu..

p/s: thanks to TeJa 4 ADH n BERJAYA..

4 PENDAPAT SEJAGAT:

akmar afifah said...

a'ah..sori teja..tlupa nk ckp tima ksh byk krn mjemput kami..jasamu dkenang..ADH jg tima ksh krn menanggung kecederaan kerana mbawa kami..

Teja said...

(lagu khas utk kema)keunggulan cinta, dari sinar mata yg bergelora,hati di taman brgelora, satu impian satu harapan~

(lagu khas utk adah)
menemui sahabatku yg berada di perantauan, inginku memohon maaf atas sgala silap dn salah yg tlh aku lakukn selama kita brkenalan. jika ada yg salah,aku mintak maaf bnyk2. ssguhnya aku hanyalah insan yg lemah~...

lagu ini ditujukn khas utk hg...

~berlalulah sudah ramadhan, sebulan berpuasa, tiba syawal kita rayakan dgn rasa gembira, anak muda diperantauan semuanya pulang ke desa, ibu dn ayah keriangan bla2:D

p/s:sama2

poison ivy said...

kema-kan..nasib bek ade teja..

teja-lagu utk 'hg'? 'hg' tu sape?

nakal82 said...

lagu 'hg' tu utk sapa???
keterlaluan ke klu aku cakap itu utk aku????huhuhu...

weiiiiiii......malam Bati aritu tak best giler..sampai ati dorg bt kita camni!!!!

dah la aku mkn sikit..