BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 26, 2008

mee kari...

hari ini mak haku masak mee kari..
sungguh sedap...

aku tension btol ngn mak aku..bile dtg rajinnye nak memasak..die akan masak bagai nak rak..
mcm nak wat kenduri..padahal ade 4 org je pon kat umah aku u nak mkn..
cube die wat tak rajin langsung nak masak..nak goreng telur sebijik pon soh aku..
hahaha..

pastu mrh plak ble org kutuk anak die gemok2 belaka...hish..xpaham aku...sendiri mau hengat la..

dok rumah 2 ari ni mcm best gile..bangun dah tgh ari..siap mak kejut panggil mkn...hahaha..pemalas ke tak anak dare cam tu..huhu..tp aku dpt jangka 2 ari ni je...
pasni mak haku akan jadi garang macam ibu tiri cindarella..haha..

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

uh uh mi kari saya mau mi karis

poison ivy said...

mee kari renyah dimasak..sedap dimakan..(nyanyi ikot rentak lagu mi maggi)...ngeehehe..