BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 17, 2008

haih.....

dah nak exam balik...
hape pon aku tak stadi lgi nih...
setan M ni tak cukup kat usm..kat umh pon die ikot gak...
lg ramai ade la..
aduh la....
aku nak jawab pe mase exam nnt...

sosiolinguistik?????
nak jwb ape nih???

dok umah aku tgk hindustan jer...
leh ke jwb untuk exam nnt?leh ke?leh ke?
aduh la.....

tak tau la nak cite pe lg..sbb aku takde bende menarik yg aku wat kat umah ni selain makan, tido, tgk tv buruk ngn donlond lagu hindustan....

majulah sukan untuk negara...
pandu cermat jiwa selamat..
gunakan tali pinggang keledar..anda mampu mangubahnya...



video

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Teja said...

aku faham perasaan hg, kita semua melalui perkara yg sama~ huhuh...smlm aku duk tgk muhjse dosti karoge n aku duk tringt kat hg jer sbb aku rasa itulah perkara yg hg tgh buat masa tu...:D

lepas ni hg tgk crite yg dr. suruh tgk tu plak yek...

p/s: majulah sukan untuk negara

poison ivy said...

la..ye ke??aku asyk dok ulang om shanti om je..
hahaha...

takde kekuatan tol aku nak tgk cite yg dr.aniswal soh tu..

ya Allah ya Tuhan ku..berilah aku kekuatan..amin...