BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 15, 2008

hari ini ari sabtu....

dah ari sabtu dah..
tp 1 bende pon aku tak stadi lg..
salahkan game yg aku cilok kat kakak aku..
hahahaha..
malas tol la nak balik usm...
takde semangat langsung rasenye...aduh....

nak kemas brg lg..nak packing...nak hangkot masok stor..
aku igt nak import buruh kasar dr umah aku ni ha (adik aku..hahaha)
tp masalahnye duit tak berapa nak mengizinkan..kang tambang dah bape..duit makan lg..huh!! tak bole..tak bole..tak pe la..korbanla sket lemak2 aku yg dah terkumpul lame nih...nak wat camne..huhuhu...

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

kemas barang? packing? eh cuti sebulan ni pun kena kosongkan bilik ka? *pertanyaan daripada budak yg tak pernah balik bilik di desa*

poison ivy said...

tu la..len kali jenguk2 la bilik ang 2..hahah
kene la..kan ade pjj nak masok..