BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 15, 2008

jangan paksa...

korang suke tak kalau orang suke pakse korang buat ape yang korang tak suke?
tak suke kannnnnnnnnnnnnnnn????

jadi tolong la jangan paksa orang buat sesuatu yang orang tu tak suke...
tolong ok???aku mintak tlg sangat2....

aku paham sangat perasaan orang yang dipaksa dan terpaksa...

buat adik aku..sabar je la...aku tau perasaan ko yang terpaksa..

tp bgus untuk tetapkan pendirian untuk tak ikot cakap orang..perasaan sendiri lebih utama dari perasaan orang lain....tak mudah untuk hidup dalam keadaan yang buatkan kita tak selesa....

hidup dengan golongan orang2 yang kite dah tau perangai mereka...

sabar je la dik oii...

ni nak share ngan angpa iklan raya yg kuceeengg..
huhu..lawak giler..
ini iklan raya peberet aku tahun nih...
layaaaannnn..

video

0 PENDAPAT SEJAGAT: