BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 31, 2009

Jurnal Bibik 3

Wah!! awalnya bibik bangun harini yek..hehe.. Bibik tak leh tdo r..sakit badan. Bibik baru lepas pindah rumah. Banyak barang yang bibik dah angkut. Rasanya lemak di badan bibik nih dah 30% mencair.

Bibik skrg dah tak dok kat gombak dah. Dok kat Bukit Jalil plak..huhu

K la bibik tak larat nak taip coz sakit lengan.

daaa...

5 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

bibik dah tak spiking indo! wahh sunggohhhhhhh mengkagumkan~nNn~

dok bukit jalil tu..pi la eksesais kat stadium bukit jalil sana..hihi..

poison ivy said...

klo hg tau jrak nak p bkt jalil dr umah aku hg takkan soh aku p jogging sane..

bibik dah dok bukit jalil dah tade indon lg kat cni..

kak ja said...

waaahhhh.. Bibik ni canggih ek? pandai surf2 tenet segala..

tp skg Bibik ni dah bersara plak, kan? kesian majikan.. oopppss, bekas majikan..

atira eliya said...

apakah... sangat jauh itu dari gombak. sedihnya ada tak tinggal gombak yang best

poison ivy said...

kak ja-haha tau tak pe..
eh kak ja..tak bersara la..kene jd bibik utuk dua rumah..siap naik panglat lg jd baby sitter..

tirah-tu la pasal..hg klo nak dtg bgtau seminggu awal aku bleh rancang perjalanan nak amik hg..