BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 22, 2009

Afdlin*shauki kat rumah aku???

Sebagai bibik yang masih di peringkat amatur, aku kurang membuat kerja selain dari menegok2 apa yang ada kat rumah ni. Tengok apa yang ada kat rumah yang kecik lagi mahal sewanya ini. Tengok punya tengok cari punya cari, aku terjumpa afdlin*shauki!!!!!!!


Mula-mula aku mcm tak percaya je.. pastu bile aku tgk balik..hm...


agak2 sama tak hahaha...jgn marah ye en.ayop..

Ni la jadinye bile melebam di rumah..huh!!

Menjadi bibik yang amatur ni memang susah kerana tidak tahu apa yang hendak dikerjakan. Tambahan pula menjadi pekerja di rumah sendiri. Eh!! rumah aku ke? Menumpang je..huhu..

Bila la aku nak dapat rumah sendiri...

Sedihnye...huhu..















6 PENDAPAT SEJAGAT:

kak ja said...

Masa kja tunggu SPM dulu, kja pun kena jd bibik tak berbayar gak.. Bezanya dgn Adah, tangan kja tak sempat kering, sbb there were so many things to do.. mgkn sbb dlm family kami ramai - 7 termasuk parents..

Sabar je, Adah.. I Allah tak lama lagi dptlah keje.. Kalau dah rezqi Adah, takkan kemana..

poison ivy said...

ni kirenye musim ketiga jadi bibik sy ni..lepas spm, lepas matrik n lepas ijazah..hukhukhu..

amin...

akmar afifah said...

kena tambah misai lg cikit kot br betul2 kembaq aflin.

poison ivy said...

hahaha!!! aku nmpk telinga ayop kuar asap..

atira eliya said...

perghhh senang bangat ayub makin sihat hehehe

codet said...

huargggh..bertukar menjadi hijau pucuk pisang....