BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 6, 2008

adakah anda kesunyian?

Pukul 6 ptg semalam mase aku dok tunggu TAE kat depan ATM RHB kat depan DTSP, aku kol la kakak aku dok sembang2 sambil ajar kakak aku masak gulai tempoyak walaupun aku sbnrnye tak penah masak po gulai tu, just penah tgk je opah aku masak. Sambil sembang tu aku dok la bersandar siap duduk bersila dan pelbagai aksi sambil sebelah tangan letak kat atas kepala….
Tetiba datang seorang wanita umur takde la tua sangat muda sangat pon tak la..die pegang risalah yang pelbagai warna, yang aku ingat merah, kuning, biru n ade la lg satu warna ape ntah..die soh aku pilih satu, aku pon amikla warna merah…pastu bile aku bace..haih!!!!aku ni muka masalah ke?ade ke tulis kat dahi aku yg aku ni ade banyak masalah dalam kepala hotak aku ni..nak tau ape die bg??tgk je la gmbr kat bwh ni aku siap scan lg..








rupanya wanita itu ialah salah seorang kaunselor..mungkin saje je nak cari pelajar yang mungkin bermasalah..dah kat tempat tu aku dok sorang je mane la aku nak tau kan yg die sengaja bg kat aku sorang..mungkin die ade bg gak kat org len tp aku tak nmpk..so, sape yg memerlukan kaunseling silalah berhubung dengan kaunselor ini..tp untuk pelajar USM je kot..huhu..

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Kekanak Tokyo said...

Saya rasa memang Kat dahi anda ada tertulis apa2 . sila cek betul2 dan padam...huhuh~

poison ivy said...

hoho..mungkin juge....huhu...