BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 8, 2009

Puding Roti bakar terbakar..

Niat untuk memakan puding roti bakar terbantut setelah puding tersebut terbakar..hahahaha..


xla terbakar sgt..masih boleh dimakan lagi la belah bawahnya kot...kenapakah 'kot'? sebab aku tak rasa lagi..baru kol 3.30 ni kan..ish..ish..ish...

nak tunjuk gmbr nya kat blog ni pon segan..nnt la aku buat laen baru aku tunjuk k...

***harini ntah kenapa apa yang aku buat semua tak menjadi. nak buat puding roti, hangus plak belah atas. Nak tutup suis oven tertutup suis periuk nasi. Tu yg hangus tu. Nak panaskan daging bakar semalam trus hangus terbakar jugak. Nak on mesin basuh aku p tutup api daging yg tengah rebus. patut la mesin basuh tu tak gerak2 dari 2jam yang lepas. Nak letak gula atas puding roti, terletak garam. Naseb baik tak banyak..kalau tak, ke tong sampah la jawabnya.


Malang sungguh naseb ini hari..tapi tak pa la..mungkin ada hikmah di sebaliknya dan mungkin ada silap yang aku buat yg aku tak sedar. Allah nak balas balik la tu..huhuhu..

3 PENDAPAT SEJAGAT:

Wasatiah Gurlzz said...

sedih btol....akk tumpang simpati..hua2

Ayaq masak said...

katanya daging bakar..haruslah 'terbakar' nak perangat balik. huhuhu

poison ivy said...

nak terbakar pon bagi la yg ala2 bleh makan..ni kalo dah tahap arang bg kucing pon dia angkat ekor blah trus..hohoho..