BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

Latih & Letak

Untuk makluman semua aku dan noin sedang mengikuti kursus train n place kat Plaza Pantai Kerinchi dibawah Kementerian Sumber Manusia. Kami join dengan syarikat Nusa infotech. Kursus ni selama 3 bulan iaitu 2bulan kelas n sebulan on job kalau tak silap aku la..kalo salah betolkan la.


Kursus yang kitorng amik berkaitan dengan khidmat pelanggan, pemasaran dan jualan dan macam2 lagi la. kitorang dah start join benda ni masuk hari ni dah 6 hari dah la eh..ye ke?? xhengat plak. Dalam kelas kitorang ada 16 orang. 5 kumbang dan selebihnye bunga.

Masa 1st day masuk kelas aku macam takkan jangka la kitorang akan jadi sangat aktif. Mula2 masuk dan macam lama kenal. Tak macam mula2 masuk matriks or usm dulu. Mungkin sebab bilangan yg sedikit n mudah mesra serta jenis manusia yang sangat hepi go lucky.

Stakat ni keseluruhan training ok la..walaupun dia macam ala2 kem motivasi kat sekolah menengah dulu. Tapi dapat kenkawan yang best dan gila2 dah boleh buat hilang kebosanan.

Tu je la yang aku nak cite sebab banyak yang dah lupa.

Kalau ada rezki aku letak la gambar diorg kat sini.

1 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq said...

Nyeh3..selamat bertraining! :D