BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 18, 2009

gambo konvo

ni le gmbr2 yang ade kat aku mase konvo ari tu. selebihnya aku banyak menyibuk kat kamera orang..hehehe

maklum la aku tak bwk "kameraman" seperti yg len. Bawak family pon tak nak bergerak menikmati keindahan usm neh. jadi aku terpaksa redha je la..huhu










bile tgk2 balik cam jd cacat je muke sume org dalam gambar neh..nape yek??kecik sgt kot gmbar neh..maaf la ye..hehe






pastu kalau korang perasan gambr yg ade ni jugak sebahagiannye aku cilok kat facebook..hahahaha..maaf la ye kenkawan..hehehe..

k la sesape yang ade gmbr aku terselit kat kamera korang sila2 la sedekah kat aku yek..hehe..

biase la penganggur mane mampu nak bayar..hehe

2 PENDAPAT SEJAGAT:

nakal82 said...

kenapakah gambar aku xde????
huhuhu....amat sedih rasanya, aku xdapat ambik gambar dengan semua kawan2 aku...huwaaaaa!!!!!!!!!!!!

poison ivy said...

haah kan..baru aku perasan..
aku pon sedih gak tp nak wat camne..benda dah lepas..mase kita kat sane pun singkat n byk sgt hal nak setel..