BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 4, 2009

kameraman yg sgt Hot


Saya sangat suka Nigel Barker. Dia ialah seorang kameraman yg sagt hot. Sebab tu la sy suka ANTM sbb dia je sebenarnye..hahaha...







hmmm....sebenarnya aku dah takde idea nak berblog.. almaklumla dok umah je 24jam
takde bende yg menarik pon yang berlaku selain aku sedang berusaha mengganti pose..hehehe..

weh..kenkawan aku akan ke penaaaaaaaaaaaaaaannnnnnggggggg!!!!!!!!!!!!xsabo dah rasenye..kalau ikotkan ati nak aje aku gerak malam ni jugak.. tapi memikirkan tanak menyusahkan orang n duit pon tak berapa nak ada..aku gagahkan la jugak bertahan..

4 PENDAPAT SEJAGAT:

Ayaq masak said...

Balik Penang cepaaaaaaaaaaaaaat lepas tu kita keluaq pi makan!

poison ivy said...

yeay!!hanim nak blanja..hahaha..tetibe je perasan..

Teja said...

akhirnya hg akn mai gak penang **\(^^)/**

Nigel mmg sgt hot, trutama skali ngn loghat dia yg sgt pekat itu.

poison ivy said...

yeay!!!lg 2 hari shja..

btol2!!loghatnya yg sgt pekat berkerim xjemu dgr die ckp...