BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 6, 2009

jom heboh..

Rumah aku dah dekat dah ngn Bkt jalil neh..tp malas btol nak jengok2 kat Jom Heboh tu..

Teringin nak g tu memang ade, bila fikirkan aku akan bersesak2 dengan manusia yg ramai, pancaran matahari yang bersinar2 yg boleh menyebabkan aku migrain , dan juga terpaksa berperang ngan nafsu untuk merabakkan lagi dompet, maka aku batalkan sahaja niat.

Aku p jom heboh ni pon rasanya 2 kali je kot. Masa kat penang dulu, dua hari berturut2 gak aku p sebabnya mak aku keje ngn Solivite mase tu ade wat pameran kat sane. So, aku p sebab nak jumpa mak aku sambil membeli satu beg mister potato.

Kalau agaknya mak aku takde kat situ jangan harap la aku nak p. Tersekat dalam rimbunan manusia kat depan booth power root time ade Dutanya sampai dah buatkan aku serik.

Jadi ape yang aku buat sepanjang ujung minggu neh??? Tido, makan, tgk tv, soping ngn mak aku n menyakat mak aku sepanjang hari. Best tau..hehehehe.. ha, lagi satu mlm tadi aku blaja mende baru iaitu "kelim karipap".

Dah lamo dah eden torai, baru malam tadi menjadi. N mak aku dgn rakusnya meninggalkan aku menghabiskan kerja2 meng'karipap' dan berangkat ke jom heboh dengan adik aku. Ada ka patot..haish!!!

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Kekanak Tokyo said...

saya tak nah pi jom heboh.

Saya tak suka orang ramai.

Saya tak suka bau peluh.

Saya tak suka orang heboh2.

Saya tak suka kalu susah nak nampak orang hensem.

Saya tak pernah pergi Jom Heboh.

poison ivy said...

ye kazet

saya sokong sume pernyataan di atas..hehehe..