BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 6, 2009

Rumah baru

akhirnya kemas gak rumah nih..


seminggu gak la nak setel sume...penat siot, dah la kene jd baby sitter lagik..

blom lagi aku kemas org len sepahkan plak..haih..nasib la jd penganggur sape suruh.

soh blaja leklok main2 je keje. Bila orang tamau amik keje marah plak..kan~kan~kan~

minggu depan aku nak p cuba nasib lagi. harap2 kali ni berhasil. Aku harap sangat dapat keje nih.

Aku mmg dah lama berhajat nak keje ala2 gini..hehe.. Insyaallah..Doakan aku berjaya. Kalau tak, 

aku terpaksa teruskan kerjaya aku sebagai Baby sitter. Walaupun aku bukan lah seorang yang 

penyayang, tapi sape yg nak dera sepupu sendiri kan..layan je la..

3 PENDAPAT SEJAGAT:

Kekanak Tokyo said...

selamat mencari kerja...adala tu mana2 eih...

go ADAH~

poison ivy said...

tenkiu2~~

Cool Mama said...

Erkk..sori Ada..komen di bawah tadi sebenarnya untuk entry ni. Tersilap publish plak..lol