BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 13, 2008

gemuruh

tadikaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!kami kaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!! kenenyanyi lagu faizal tahir ramai2.....kami dtg kuliah semata2 nyanyi lagu tu ja...bestkannn..kuliah lain mane ade buat mcm kamiiii...pastukaaaaaaaaaannnnnnn...minggu pas cuti kami ade macam malaysian Idol tu........tp dlm group laaaa...kene wat persembahannn..bestnyeeeeeee!!!!!!!!!!!

td aku kene interpret pasal seorang wanita yang lakinya dah tak balik2 slama 2 tahun tp ni kali kedua..kali pertamanya lakinya pernah gak tak balik selama 5 tahun....die rase lakinye main kayu 3..pastu anak die ade 15 org pasai lima kali pregnant kuar kembar tiga..pastu kannn..selepas diselidik oleh lawyer yg berpengalaman kan...wanita tersebut jugak main kayu tiga..haaa!!!!!!nak salah kan sape tuh????pastu bila tanya anak yg kembar 3 tu sape punye..wanita tersebut sendiri pon tak tau...heheheh..menarik tak???hahaha...aku rase aku macam interpreter yg berjaya lak td kerana telah dibantu oleh klien aku sblum memulakan interpretasi dan aku amat kagum dgn dua org itu kerana mereka cerita yg sungguh sensasi dan secara tidak langsung membuatkan aku tahu terms dlm kes penceraian itu dlm BI..hehe..thanks guys both of you are best gileeeerrr...hahaha..

2 PENDAPAT SEJAGAT:

Kekanak Tokyo said...

woh...akak dulu pun kena gak sesi cerai berai tu..wah kenangan 2 tahun lalu...ketika aku masih muda..

poison ivy said...

hehe..sy terase seperti interpreter harapan dlm oscar..haha..